2010. július 31., szombat

Megint rossz idő :( vs megint jó idő :)

Már tegnap este óta szörnyű az idő.Megint esik,igaz most nem,de minden csupa viz.Itthon a fű úgy csúszik. :( Tegnap mikor kiengedtem futni a kutyákat akkor pont elkezdett esni az eső.Már akkor csúszott a fű és Astor akkorákat csúszott ... :) Ynka megcsinálta a szokásos eleséseket :-P.
Nincs semmi újdonság velünk.Most 10:11 van.Nem rég gazaltam kint :) aztán reggeliztem .Hát most nem tudok mit irni inkább reakok képet meg videókat.
50 perces :P

EO2010 Liberec SLOW MOTION VIDEO "Nothing like the rain" from kimacek on Vimeo.

11:50 van.Most nézem azt a filmet,hogy Apám a hős.Nagyon jó amerikai vigjáték.Egy héttel ezelőtt láttam a tvben vasárnap és nagyon megszerettem :).Már süt a nap és meleg is van :P.

14:42 van.Dörög az ég,de nagyon :-((( .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése