2010. augusztus 17., kedd

Sok minden





Előző héten Astor nagyon rossz volt.Egyáltalán nem fogadott szót.Állandóan a tóba ugrált.Pedig megse volt neki engedve.Próbáltam itthon gyakorolni trükköket.Inkább elment szaglászni.És akkor úgy voltam,hogy nem viszem edzésre.Aztán rávettem magam inkább elviszem.Szóval vasárnap Ynkával és Astorral mentünk edzésre.Az edzésen dög meleg volt.Kb 5 percet esett.Később kisütött a nap és annyira meleg lett.A pálya nagyon futós volt.Tisztára lehivásokból ált.Felvolt állítva a palló. :) Örültem neki.Jó sokan voltunk edzésen.Először minin kezdtem Ynkával.Én nem voltam toppon.Mindig lehagytam Ynkát,aminek az lett a következménye,hogy akadály került vagy épp megállt. :( Elég lassú volt.Lehet,hogy melege volt.Nagyon megszoktam Astornál a spritelést ;)Astor eszméletlen volt.Annyira pörgött és nagyon jól ment.Vert,meg néha csinált megtagadást.De nekem nagyon tetszett.A palló zónája kiváló ;-).A tempója nagyon jó volt.Figyelt,most nem kóborolt le a pályáról :D.Egyre ügyesebb.Már érzem,hogy már meg van köztünk az a kapocs ami kell :P.Ynkát kicsit jobban felpörgetem és jó lesz.


Nem rég kiesett Ynka (nekem) jobb oldali fenti szemfoga.Én nem értek hozzá de tuti fáj neki mert nem nagyon eszik.Nem tudom visszanő e neki.Vagy inkább dokihoz kéne menni???


Ma Astor elképesztően jól pörgött,képes volt bármit megcsinálni.És bújós volt és akart velem játszani.Most nagyon büszke vagyok rá. ;) Az én kis mudim. (L) Új trükköt tanul a kúszást.Olyan édin csinálja.Ynka is ezt a trükköt tanulja.Vele nehezebb,mert most épp makacskodik. :(



és végül berakom a mai kedvenc kutyás képem (L)


border colli x cocker spániel

és egy kedvenc trükkös videóm
http://www.youtube.com/watch?v=PVy4tOFS_1U

3 megjegyzés:

  1. Legközelebb csináljatok videót nagyon kiváncsi vagyok rátok :) A versenyt mikorra tervezitek? :)

    VálaszTörlés
  2. én csináltam edzésen videót róluk ;)
    és tényleg egyre jobbak és jobbak :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok :)
    Hát verseny,nem tudom,de én minél előbb szeretnék.Egyre jobbak??van hova fejlődnünk.De Astor most tényleg megkomolyodott és nem bolondozik a pályán :).
    Nagyon köszi a vidit Petra

    VálaszTörlés