2010. július 27., kedd

Hinta,klikker,masni,frizbi


De fura ennek a sheltienek a szine
Na ma délután nagyon sok mindent csináltunk.Végre nem esett az eső :) .22 fok volt.Szuper idő a kutyázásra.Hintáztunk: Astornak nagyon jól megy.Felmegy végig a zónán megáll.Imádom :D.Ynkánál viszont az baj,hogy megvárja még lecsapódik.De most,hogy gyakoroltuk már ő is a zónáig felment ;).Ügyes kis csaj.A slalomba is megy már magától.Klikereztem kicsit vele.Tovább gyakoroltuk a szégyeld magad trükköt.Astorral meg masniztunk.A masni egy kutyajáték.És azzal játszottunk.Teljesen rávolt kattanva.Alig várta,hogy egy feladat után húzogassuk.Aztán egy 5 éves kislánnyal frizbiztek a kutyák.Először kicsit tartottam,hogy Astor ráugrál.De nagyon csalódtam,mert Astor olyan kis tündérian várta a frizbit.Most szerzett egy jó pontot nálam Astor.Ynkát nem annyira érdekelte,hogy van valaki itt,de aztán ő is kért kis simogatást :D.Szóval jól telt ez a délutánunk :-) .


Rakok pár kutyás képet:














2 megjegyzés:

  1. Majd csinálj képet a hintátokról :P Kiváncsi vagyok rá, mert Mi is szeretnénk majd egyet a kertbe ;)
    A sheltie pedig tényleg fura szinü de nagyon szép szerintem (L)

    VálaszTörlés
  2. van pübe elküldöm a képet,csak még meg kell keresnem :)

    VálaszTörlés