2010. július 8., csütörtök

Ynka alakul

Ma Ynka sok mindenen esett át.Megkozmetikáztam. :) Rájöttem milyen jó lenne ha kutyaozmetikus lennék. XD ..... Na szóval
Ilyen volt




























Hogy milye lett arról nincs kép.De elmagyarázni el tudom.Látszik a lábán az a szőr ami van neki.Attól megszabaditottam.Egyáltalán nem feltűnő.Meg ami a mancsába volt dús szőr abból is vágtam.Megkapott egy alapos fésülést.

És hogy milyen ügyes kis csaj.Tegnap előtt elfelejtette a slalomozást.Emlékeztetőűl most 6-oson gyakoroltunk és lám pörgött a slalomba nem is jött ki.
Astort meg csak kiengedtem futni.De nem is futott mert látta hogy tesóm hozza a tányérjába a vacsorát.
.....ennyi volt a mai nap.

2 megjegyzés:

  1. Már nagyon kiváncsi leszek mi lesz ebből a kutyusból mikor teljesen "elkészül" :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem agilityben az első :)

    VálaszTörlés