2010. július 13., kedd

:-) klikkerezés 1

Klikker tréning Ynkávál.Elkeztünk klikkerezni,na jó eddig is klikkereztünk.De csak anyit,hogy klikk kaja.Alap.Aztán most már trükkköket fogunk tanulni.Most a kéz érintést akarom neki tanitani.
http://www.youtube.com/watch?v=8PElLd4n4sE
Ha többet szeretnél megtudni a klikkerezésről nézzbe ide: www.klikker.hu .Érdemes benézni.Én olvasgattam cikkeket és azokból én is tanultam.Ha még nincs klikkered a kutya tanitáshoz és megtetszett,akkor bekell szerezned egyet ;).Lehet a fressnapfba is kapni vagy online rendelni. www.vakkanto.hu .




és egy zene a jó kedvért ;-)
http://www.youtube.com/user/mudiagility#p/a/f/2/-P6700m-tZ0

és még egy Waka Waka amit mindenki szeret XD
http://www.youtube.com/user/mudiagility#p/f/58/pRpeEdMmmQ0

Ki ne szeretné??anyira jó szám.

4 megjegyzés:

  1. Én is gondolkodtam rajta, hogy kéne klikkerezni de még nem jutottam el odáig, hogy venni akarok :DDD

    VálaszTörlés
  2. Ti nem klikkerezte??Pedig én azt hittem,hogy ti igen ;).

    VálaszTörlés
  3. Eddig nagyon jól megvoltunk nélküle nem is fontos tényező az életünkben, hogy legyen. Bármit megtudok nekik tanitani nagyon jó felfogásuk van. Maya tesója miatt szeretnék majd egy klikkert, Joey a bátyust akarom nevelgetni, mert a gazdáinak nincs rá ideje és nagyon eszes kutya. 3 házzal arrébb laknak, van kulcsom hozzájuk szóval bármikor átmegyek , átjárásom van. :DDD

    VálaszTörlés
  4. Hát akkor hajrá Joeyval. :)Nekünk nagyon jól bevált a klikker.

    VálaszTörlés