2010. július 17., szombat

Jajj,de szuper nap :D

Ma délelőtt gépeztem meg tornáztam.Semmi különös nem történt.Ja,de még is.Kiengedtem a kutyákat futni a legmelegebbe.De gyorsan raktam őket a lavorba hűsölni.Aztán beleraktam őket a halastóba.Fúj,hogy Astor milyen büdös lett.És megtörtént Ynka életében először úszott,de aszem többet dem fog viz közelébe menni.Úgy nem szeret úszni.Ő addig szereti a vizet amig leér a lába :),Astornak meg mind1.Meg kell fürdetnem őket,csak az a baj,hogy ma kapták meg a kullancs elleni cseppet :( és igy 2 napig nem lehet fürdetni.Szval majd hétfőn fürdés.

Na és akkor 14 órakor elindultunk Tiszakécskére.Astor nagyon jól birta az utat.És élvezte,hogy összeszőrözhet ;).Hogy mennyire hullik a szőre.Wáóóóó !!...anyukám nagyon mérges volt.Na de ez van.És mikor odaértünk Astor egyből ki a kocsiból.És már rohant volna mindenhova :D.Bementünk a nyaralóházunkba Astor elengedtem a kertbe.És mindent megszaglászott.Evett meggyet is :-) .Élvezte,hogy bemehetett a házba meg minden szobába.Egy 20 perc múlva felóldodott és élvezte,hogy ugrálhatott a teraszról ami olyan 1m 20 cm lehet :O .Rugdostuk neki a labdát.Elkezdett dörögni az ég bementünk és egy párnahuzattal játszottunk.Olyan kis eleven volt. :P Főleg akkor mikor tesóm fel mosta a követ ő meg azért is ott szaladgált.Mikor láttuk,hogy unatkozik kivittük a park félesághez.Ahol sok sok idegen szag volt és szaglászhatott.És beleraktam egy olyan "óriás" hintába.Olyan édes volt aztánb beültem én is a hintába.És együtt hintáztunk.Gyorsan mennünk kellet,mert már kezdett csöpörögni az eső.És úgy fújta szél :(.Addig mig elmentük sétálni anyukám kitakaritott....Aztán haza mentünk.Vissza fele olyan fáradt lettem majd nem elaludtam.Erre Astorka elkezdte nyalni az arcom.
Haza érés után egy órával.Mentem Ynkához.Klikkereztünk a szembe nézést gyakoroltuk :) meg a lábközt hátrálást.És tanuljuk a frizbizést.Van új frizbink harapás gátlós.
Még Astort is kiengedtem.És attam nekik a vacsit,Jól kifárasztottak ma.
De még majd meg kell szerkesztenem a videókat....
Na mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése