2010. július 16., péntek

Beteg vagyok :( , klikker tréning Ynkával

Szerda este ment a ventiláttor a szobámba és elfelejtettem lekapcsolni mert elaludtam.És a derekamat pont érte.Másnap reggel alig tudtam felkellni úgy fájt a derekam.Megfázott :( .És még most is fáj.Csütörtökön még le se tudtam hajulni úgy fájt.Ma már lebirok,de akkor érzem,hogy hogy fáj.Az se minegy,hogy ülök a széken :(((Remélem minél előbb elmúlik.
Előbb fogászaton voltam,most még mindig zsibbad a fogam.

Na és akkor végre jót is írok.A klikkerezésről.A kéz érintés nagyon megy neki.Az ujjan közé raktam párizsit orral szaglászta klikk és megkapta a kaját.Később már nem raktam kaját és még akkor is érintette olyan gyorsan rájött,hogy meg kell érintenie ahhoz,hogy kaját kapjon.Olyan ügyes volt.Haladunk.Ma a szembe nézést gyakoroljuk.Koncentrációs feladat!!!!Aztán később pedig a tárgyak hozdozását fogjuk tanulni.De azt már Astornak is.
Rájöttem,hogy Astor pályán milyen ügyes.Csak annyi a baj,hogy a sok inger.Még nem szokott hozzá.De msot lesz időnk hozzá szoktatni.Fura Ynkánál nincs ilyen baj. ;)

Most nem lesz 2 agility edzésünk,mert az edző meg többen táborba mennek.

Ezen a vasárnap sem megyünk edzésre,mert vedégek jönnek grillezni meg tárcsában sütni.Milyen finom lesz :P.

Szombaton meg irány délután Tiszakécske Astorral.Kis sétáltatás,meg rendbe szedjük a nyaralót :D.

Muszály beraknom ezt a kis bordert annyira édes.

Egy zene Septembertől (tudom,fura a neve :P )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése