2011. január 23., vasárnap

Az év első edzése

Sziasztok!
Ma reggel agility edzésen voltunk.Nagyon jó futós pálya volt :).És kiraktuk a palákot !!!!Most aztán Astorral nagyon gyakoroltuk.Ügyike volt.Az 1.kör felénél nem tom mi ütött belé de elrohant.Aztán elvittem sétálni és a 2.kört hibátlanul megcsinálta.Annyira összeszedte magát.Nagyon tetszett amit ma csinált.A végén külön palánkoztam meg hintáztam vele.A zónái csoda szép.Jajjj.... :D Csak ugye nem vagyunk ám olyan jók....végig ugatta az edzést,akis nyávogós mudis hangjával !!! :S.
Videóztam.Köszi Petra a videózást!! Csak a 2.körnél nálunk lemerült :((( nagy kár így csak az 1.lett felvéve.Majd hozok videót!!!!


Amúgy Ynka azért nem jött,mert sajnos tüzel.Pedig ez lett volna a neki való edzés....két ősi ellenségével állhatott volna szembe a ZSÁKOSKÚSZÓVAL és a PALÁNKKAL !!!!

3 megjegyzés:

  1. jaj nem tom mitörtént a géppel :(
    mert utánna meg bekapcsolt :S :@
    pedig ugyan úgy próbálgattam előtte is :S
    nem szeret engem ez a gép...
    am mindig úgy van h a jó körök nicsnek lekapva :@

    VálaszTörlés
  2. nem baj...hát igen.Aztán tényleg lemerült :s a végén
    hülye gép :( nem tom mi baja volt.itthon megműködött

    VálaszTörlés
  3. hát akk ténleg nem tom h mi volt a baj ? :O :S
    am köszike, naon jó lett (L)

    VálaszTörlés