2011. augusztus 14., vasárnap

edzéééés

 

Ma ismét edzésen voltunk.Most olyan sok jelentkező volt,hogy 3 csoportra bontott minket Erika (edzőnk).De így pont jó volt !!! Mi a 2.csoportban voltunk 8:30kor kezdtünk.Jó meleg volt .Ebben a csoportban csak minik és midik voltak.

Mindketten egész gyorsak voltak ma.Szlalomba szépen bementek.Zónáik hát…. Ynkánál egyszer kellett visszarakni,Astornak tökéletes volt !!  Mosolygó arc A pálya nem volt egyszerű,de én ügyi voltam h most nem felejtettem el Arc kinyújtott nyelvvel . Astornak nagyon jó volt a figyelme.De a 2.körben egyszer ment szaglászni viszont betudtam hívni ÉS mintha semmi nem történt volna végig csinálta !! Arc nagy mosollyal Büszke vagyok rá. Ha másképp nézném ,akkor igazából kizárás lenne.De ügyesen javítottuk a hibáinkat.Ynkucika se volt rossz,néha kihagyott egy akadályt,de jól tudtam irányítani….próbáltam pörgetni szerintem nem is volt most lassú,ebben a  melegben pont jó volt .ez a nagy meleg nem kutyázós időZavarban levő arc.

 

a végére egy videó (ez nem agilitys de nekem tetszik)

egyik kedvenc vámpírnaplós részem Arc nagy mosollyalDDDDDDD imádom ezt a sorozatot

http://youtu.be/GxYpDGd1Gqc

na de azért rakok egy kutyás videót is !!!

2 megjegyzés:

  1. Szia! azt kérdezném tőled ,hogy a bal felső sarokban van ,hogy főoldal, a többit ,hogy csináltad mellé ,hogy Astor ..stb milyen modullal? Kérlek írj a blogomra a szoasztos című bejegyzés alá! cím :www.spaniados.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Tóth Adri vagyok! Hogyan lehet új oldalakat szerkeszteni??

    VálaszTörlés