2010. június 15., kedd

Vakáció

Végre-végre ez a nap is eljött,mikor vége a sulinak:D. VAKÁCIÓ
Ma nem kutyáztam.Olyan fáradt voltam,hogy...Elég jó volt ez a nap.A suliba 1-3 órán filmet néztünk aztán meg a játszótéren voltunk.
Itthon fitnesseztem szokás szerint.Eddzenem kell,hogy tartsam a formám.És jövőre fejlődjek.Na meg én is olyan vagyok,mint a többi nő :P.Mindig fogyókúra XD.Zenére a legjobb tornázni.Van ritmus és kedvet ad,hogy csináljuk.
Amit a nyárra tervezek:
-fürdés itthon
-nyaralás
-Astor és Ynka tanítása
-kijutni agilityzni
-a körmeimet festeni :)
-levágatni a hajam (ami pénteken lesz)
-fotózni meg vidizni
-ruhát venni
-sportolni mindennap
-kutyasétáltatás

.....a többi meg majd magától jön

A Pomponsrácok film annyira tetszik.Jók a zenék.
Akontól ez a szám benne van és annyira szuper




Ma Astort és Ynkát na meg Cilit a szomszéd kislányok körbe rajongták és mondták milyen okosak :::::::::::::))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése