2010. június 19., szombat

Agility training with Astor and Ynka

Nem vagyok angolos,remélem jól írtam a címet. :) Ha rosszul nézzétek el :).
Szóval ma agilityztünk.
Astorral a midit gyakoroltuk.Kiraktam két ugrót kicsit elfordítva de egyenesbe.És felraktam midira.Elején azt csináltam h egyik minin másik midin volt.Itt az volt a baj hogy átugrotta a minit és a midit meg fejjel leverte :(.Aztán gyorsan felraktam mindketőt midire.Aztán pár ugrás után már nagyon jól ment.Nem is vert :D.Mikor kerültettem akkor nagyon vert.De azt úgy oldottuk meg,hogy amelyik részét kerülte odaszúrtam egy rudat és szép ívbe ment az ugróra.Utána mikor elvettem nem is vert.Mikor túl aláment az ugrónak mikor egyenesbe ment akkor az ugró eléraktam egy rudat és a rúd előtt elugrott ez is segytette,hogy ne verjen :P.Na meg zónáztunk is ugye Astornak már nem is kell mondanom semmit,mert olyan jól megy neki.

Ynkucival slalomoztunk.Ami már nagyon jól megy de még mindig 10 rúddal.Zónáztunk is (2o2o).Úristen csodálkoztam...magától gyönyörűen beleállt a zónába.És mikor beleállt ment a klikk kaja,és előre dobtam egy jutifalit és csak akkor mehetett érte mikor azt mondtam,hogy előre.Aztán kiraktam a karikát és a karika mögé raktam egy tálba a kaját és már úgy küldtem előre.

Nagyon meg voltam elégedve velük.Szuper volt a mai munkájuk.

Zene ami tetszik:
http://www.youtube.com/watch?v=U5rLz5AZBIA

Puszi
Ivett és A kutyák XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése