2010. június 17., csütörtök

Ynka slalom + zóna + hajol

Tegnap Astorral nem csináltunk semmit,mert tiszta dili volt.Így Ynkával gyakorolgattunk.Kiraktam a slalomot,10 rudat.Annyira jól megy az elejét kicsit kinyitottam,hogy magától könnyebben betaláljon.És hogy kinyitottam úgy ment a slalomba hogy emelgette a lábát.Astor is pont ezt csinálja valamikor.És annyira édes volt.Aztán zónába bele állást gyakoroltunk.De úgy hogy egy kocka alakú párnára kellett álnia.Először én pakoltam a senekét.De a végén jött rá hogy "akkor kapok kaját ha a kétlábam érinti ". :) Aztán most tanítom neki a hajolt,hát ha betudjuk rakni a zónába.Astor hajolva zónázik,meg neki úgy is csináltuk a zónát gyakorlásnak,hogy odaraktam elé egy kis dobozt és mondtam h érint.Na az nagyon bevállt de már szuperül megy neki.Ynkához visszatérve.Nagyon ügyes csak gondolkoznia kéne. :P Ja és Ynkából csomó szőrt szedtem ki Astorból is nagyon jön.

Ma a Gong rádióban azt hallottam,hogy lemészároltak egy kutyát :( .
Ma lesz tesóm ballagása,szóval fotózom majd a virágokat és majd rakok be egy két szépet.Le lesz vágatva a hajam

Most ez a szám a kedvenc



A 2o2os vidinket többször is visszanéztem és észrevettem,hogy Ynka már az egyik lábával próbált a zónába állni. :D
http://www.youtube.com/watch?v=TcIQSkZzX-8

Na puszi :
Ivett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése