2011. május 1., vasárnap

Május 1-je :)




Ez a mai délelőtt nagyon jó volt.Elmentünk agilityzni a kutyasuliba. Olyan jó volt :P.De az időjárás szörnyű volt,végig esett az eső :/.Jól el is áztunk,de nem nagyon számtott.Csak,hogy végre edzünk :D. Szuper volt a pálya.Minden zónás akadály volt benne,szval egy agility pálya volt.Szerintem A/1-es volt,de nem tudom.Vittük a ketrecet is így Astor eléggé csendben volt <3. Igaz a pályán a figyelme elment :S.Vissza is kellett zökkenteni.Mert mindig el akart menni.Viszont a nagyon ügyes volt.Hibátlanul megcsinálta a pályát.Zónái rendben voltak szépen megállt :).Utol is értem.Majd most sokat fogunk klikker segítségével javítani a figyelmét.Ynka meg,hát meglátszott rajta,hog esik az eső.Mert eléggé meg volt ijedve.Pedig tegnap délelőtt itthon olyan jól érezte magát,Asorral az esőben rohangáltak ! Ynkának 1 hibája volt.A szlalom a bemenetel nem volt tökéletes,meg én ki is nyomtam :S. Következőleg jobban figyelek majd rá. Ezt majd itthon gyakoroljuk !!!

És volt számomra egy meglepi is az edzés előtti bemelegítés :),de az is tetszett.Egyszerűen szuper volt az edzés az időjárás ellenében .
Holnapra nagy szurkolás nekem! Megyek délu. ilyen jó időben atlétika versenyre :) !


és egykis agilitys videó a végére (furcsa,hogy vmelyik országban a juniorra selejtezőket csinálnak)



2 megjegyzés: