2010. november 29., hétfő

"hosszú" hétvége

Pénteken nem volt suli :) nagyon jó volt.Tudtam kutyázni :P.Átjött a barátnőm h Goldi ladradorjával Astor megismerkedjen.De nem olyan jól sült el.Astornak nem tetszett h nagyobb nála,pedig ő olyan nyugiba volt.De mikor közelmentek egymáshoz Astor pár másodperc múlva már kapott volna :( .De aztán Astorka behúzott farokkal ment és mindig hátra nézett h a közelében van e goldi :/ .Ynka meg túlságosan félt Golditól.De azért Ynka is morgott.Pedig sohasem szokott.Na majd még máskor úgy is találkoznak hátha összebarátkoznak.
De Zsófi tanitja Goldit agilityzni ügyes és gyorsan tanul :).Csak a kúszóba ne kelljen bemennie mert visszafordul.

Szombaton tesóm felvett egy filmet én meg csak igy pillantásból belenéztem és mondtam "fúj...úgy se nézem megy".A film cime LOL.


Vasárnap vendégségbe mentünk.Miután hazaértünk,tesóm elkezdte nézni a filmet.Én ott pakolásztam aztán úgy néztem,hogy le is ültem.Közbe már annyira megtetszett volt benne helyes fiú is :).Vége a filmnek mondom "nézzük meg mégegyszer" és mégegyszer megnéztük.Ohh és annyira tetszett iiiiii :P



ÚJ DENSINGET FOGOK CSINÁLNI KARÁCSONYIASAT :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése