2010. november 14., vasárnap

Training ma

Na ma reggel olyan fáradt voltam.Ma délelőtt tanultam minden félét.Holnap dogát irok meg majd még talán lesz felelés kémiából :(.De nem várom.

Na de jó dolog h csináltam videót.Sajnos tesóm a két utolsó körünket vette fel videóra.Pont azok amelyiken már a kutya fáradt volt.Am kár érte na mindegy.Legalább van. :)



Szerintem a hibáim:
Kezdem Ynkánál : a kék ugróig nagyon tetszett de az a sárga ugróra ráküldés :( rossz volt.Túl nagy ivre küldtem.Utána meg túl előre siettem és ott totyogtam és vártam Ynkát.
Astornál: Nála a kerültetés már jobban tetszett :) Tempója is jó volt.Csak azok a verések :/.(mondjuk szerintem azt nem őverte le csak én raktam rá rosszul,mert mindig az 1. ugrót leverte)

máskor ezekre jobban odafigyelek :P

Tesóm most egész jó képeket csináltam...majd holnap hozok ha meg elfelejteném akkor itt vannak fent:
www.gallery.site.hu/u/m_i

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyik, Ynka valóban másodperceket veszitett a nagy ivvel de ezen lehet csiszolni, előbb szólj neki és ennyi :)))

    VálaszTörlés
  2. köszi
    ott Ynka így a videót többször visszanézve a tesómat figyelte :)

    VálaszTörlés