2010. szeptember 27., hétfő

:) semmi új

Mostanatában semmi nem történink.A suli uncsi,sok a dolgozat.A kutyák jól vannak tele energiával.Ynka pörög,most aztán úgy pörög,hogy én csak nézek.
Ezért leirom a mai tréninget :).hIhI...
Először Ynkát tanitottam.Két aksit raktam fel minire meg a szlalomot.A szlalom istenem gyönyörűan megy neki :).A cikk-cakk szupi.A zóna az viszont isis.Mert valamikor azt hiszi,hogy mi runningolunk.És akkor zónát átugorja és megy,mint az őrült.De mindig visszateszem.De már magától visszaáll.Legalább már kezd gondolkodni,hogy belekéne állni :P.
reméljük Ynkának is ilyen szép zónája lesz (egykicsit felgyorsitva :P )
http://www.youtube.com/watch?v=qeHnYxhc8CM

....na és akkor Astor
Most nem volt kisbunkó,mint szokott.És rinyál a labdáért.Tök jól koncentrált.Csak sokszor kiugrott a zónából,de egyből pakolta vissza a seggét.Ilyenkor úgy birom emelgeti a hátsó lábait XD. Szlalom eszmételten :) tökéletes.Már meg van az a kellő fegyelem is ami kell.Persze utána volt nagy játék szokás szerint :).

Nagyon jó volt ma velük lenni.Teljesen kikapcsoltam magam. :D

és most teljesen beleszerettem a cifra mudikba :) az a kis picike ohh de játékos ...
http://www.youtube.com/user/Pumimudi#p/u/3/XPr83T6j5aA


ezt megjegyzem,hogy nem sokára új densinget csinálok a blognal ;-)

1 megjegyzés:

  1. A spanci de ügyi (L) Látva a videót főleg a palánkos résznél ... micsoda megterhelés lehet már a vállaknak :O
    Mayámnak is 2o2o-t próbálom tanitani elég szépen haladunk de van, hogy ő is kiugrik.

    VálaszTörlés