2010. szeptember 11., szombat

I.Rákóczifalvi agility verseny

Ma reggel fél 6kor keltünk és indultunk Rákóczifalvára.1 óra alatt ott is voltunk.Gyorsan felépitették a pályát és már a kezdők járták is a pályát.(Ynkával kezdő miniben indultam,Astorral pedig A1 midiben).Sajnos esett az eső.El is áztunk,hol esett hol nem.Hála délutánra elmentek a felhők :).
Na és akkor a futamaink...kezdem Ynkával (első versenye)
Agility: Kizárás lett.Elkezdett esni az eső ezért Ynka úgy gondolta,hogy most nem kell figyelni.Palánkra nem ment fel,ugrókat kihagyott.Zsákosba nem mentbe (igaz még nem is tudja)...szval ez elég rosszul sült el.
Jumping: Hibátlan futam.3.hely :).Egy igen futós pálya volt.Gyorsan lespinteltük :).Nagyon nagyon boldog voltam :P.
...Astor futamai (először voltunk A1-ben)
Agility: Kizárás :S .Szörnyű volt a slalomnál bekatant és tett pár kört a pályán.Aztán nem is figyelt már.Csak játszani akart.
Jumping: Azt hiszem hibátlan vagy 1 megtagi ???nem tom de 1.lettünk :).....:) nagyon nagyon boldog lettem.Igen nehéz pálya volt.De megbirkoztunk vele :).A végén úgy eltévedtem,de eltaláltam h melyik ugróra kell rávinni és onann simán ment :).

.....Videót később hozok :)

4 megjegyzés:

  1. Azta mindenit nagyon nagy gratula nektek!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratula :D Ügyik voltatok:) !!!!!!
    Vidi? Képek?

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok.Kép már fent vannak a héten majd várhatók lesznek a vidik :)

    VálaszTörlés