2010. augusztus 28., szombat

mennyi minden :)

Sziasztok,elég régen irtam.Mindiig akartam,de mégse ment.Most rávettem magam,hogy irjak..... XD Voltunk 20tól 23ig nyaralni Gunarason.Nagyon jó volt.

Astor most futópadozik.Ma volt másodszor rajta és nagyon tetszik neki :).Olyan aranyosan megy rajta.De most kicsit felgyorsitottam.És csak kétszer ugrott le.2 x 5 percer futott.

Ynkával most dobozolunk :P.Klikkerrel.Hogy kicsit kattogjon az agya,azaz gondolkozzon.Mivel Ynkával nagyon nehéz dolgoznom :(.Annyira makacs.Leraktam elé egy doboztetőt.Persze meszziről már el is kerülte...2 percre rá végre kicsit megszaglászta erre már egyből adtam neki a jutalmat.Aztán 5 perc múlva egy lábbal ráment erre is kapott jutalmat.Utána úgy gondolta,hogy ő ennyit csinált.És akkor már csak a kezemet néte,hogy mi van ott.És akkor be is fejeztem vele a dobozolást,mert nem volt értelme.Ha csak messziről kikerüli és ugat :(.Türelmesnek kell lennem vele :).Holnap megint dobozolunk remélem akkor már jobban megy.Remélem holnap lesz agility edzés :D.

És tőlem egy kép a Balatonról


:) Lehet nézelődni



2 megjegyzés: