2011. július 20., szerda

Mostanság

Hello !

Már 2 hónapja nem írtam. Régebben mindig írtam,de mostanában nem szoktam.Most megpróbálkozok vele újra. Sok minden történt.

Voltam a III.Gemenc agility kupán. Ynkával indultam.Szörnyű volt Szomorú arc 3-ból 3 kizárás lett, ez mondjuk nem is zavart. (ja és Ynka le lett nyírva.nagyon jól áll neki. egyszerűen cuki Mosolygó arc ) Csak az h az egészet kedvetlenül csinálta végig. Szinte csak sétált. Lehet h jobban jártam volna ha Astort nevezem. De másnap mentünk a kutyasuliba H.Vera szemináriumra, nagyon sok érdekes dolgot  tanultam.Jó kis pálya volt Arc nagy mosollyal

259916_224650997564404_100000585167407_821388_3481241_n

Szeminárium

. … majd telt múlt az idő . Sajnos egy jó  pár edzést kihagytunk. Közben voltunk nyaralni Görögországban Krétán.Nagyon jó nyaralás volt ,az Ikaros hotelben voltunk Arc kinyújtott nyelvvel . Akkor elmentük a nyaralónkba 2 hétvégére rokonokkal . Ki nyaraltam magam bőven.

kréta11mália 080

Voltunk előző szombaton agility edzésen.Eszméletlen ügyesek voltak.Pedig nagyon meleg volt. Vettem kecskeméti csapat pólót, jaj annyira jó Piros szív .

És akkor elérkeztem a mai napra.Szörnyű idő van.Reggel óriási vihar volt fák dőltek ki az utcánkban Szomorú arc.Minden felborult. Állt a víz .

kép 033kép 021

2 megjegyzés: